miércoles, 19 de diciembre de 2012

biziklatu


BIRZIKLAPENA


Egun batean etxean geuden bazkaltzen eta bukatzean amak botazuen dena
zakarrontzi batera. Nik esan nion nere amari: zergatik botatzen duzu dena
zakarrontzi batera?. Nire amak esan zidan, nik ez dudalako biziklatzen.
Nik esan nion: zerda ori ama? Berak azaldu zidan zer zen.


Orduan denbora pasa zen amak jarraitzen zuen biziklatu egin gabe.
Behin telebistan ikusi genituen mutiko batzuk hitz egiten, biziklatu behar
dugula planeta ez kontaminatzeko.



Hurrengo egunean nere ama eta ni lau zakarrontzi erostera joan ginen.
Bat organikoa, paperezkoa, beira eta plastikozkoa. Ordutik nere etxean
hasi ginen biziklatzen. Horrela lagunduko dugu planeta ez kontaminatzen.

1 comentario:

  1. Kaixo, Mireia!

    Oso denbora luze pasa da ni eskola joan nintzenetik eta zuek bloga zabaldu zuenetik.

    Pena da bloga izatea ez erabiltzea. Blog batean edozein gauza, edozein ideia adierazi ahal duzue, eta gainera oso erosoa da bideoak, argazkiak edota marrazkiak ipintzeko.

    Animo eta atera mundura zure ideiak, zure sentimentuak, zure gogoko gauzak.

    ResponderEliminar